Kai mä nyt sit koitan keksiä nää :D Kiitos Ve

1. Olen neitsyt ja se näky minusta. Viilaan pilkkua, kunnes sen 0,00001 mm tarkkuudella suorassa.

2. En voi sietää kaaosta ja silti oma pöytäni on sekasin, ku pyörremyrskyn jäljiltä

3. Tykkään käsitöiden lisäksi myös valokuvata ja piirtää.

4. Olen ailahteleva. Mielipiteeni muuttuvat vartin välein ja myös tunnetasot vaihtuu jatkuvasti.

5. Olen tunnesyöppö. Syön ku v*tuttaa, syön ku ahistaa, syön ku masentaa, syön ku olen iloinen. palkitsen jopa itseni syömällä

6. Käärin vain ja ainoastaan sätkiä tupakoidakseni. Kerran kaks kuukaudessa poltan kavereilta yhden tai kaks röökiä. Kyse on rahasta, mutta myös laiskuudesta... Ei tuu mentyä röökille, jossei jaksa kääntää.

7. Olen seurustellut saman ihmisen kanssa reilu viis vuotta. (tämähän on helkkarin olennainen tieto)

haastan Anja K:n tähän, koska muita ei nyt oo, ketä haastaa

http://wantonlunacy.blogspot.com/